Service
Om du vill ha ett enkelt system för att hantera serviceuppdrag och uppföljning av dessa samt besiktningar, så är Smartoff ett utmärkt val. Här kan du...
- Uppdraget
Uppdraget eller felanmälan läggs enkelt in i appen eller i datorn. - Planering
Planering fixas direkt i datorn och du kan se alla uppdrag på alla dina medarbetare. - Hantera var du än är
Du kan även göra allt detta i appen. Lägg till noteringar, bilder eller avrapportera ett uppdrag och informationen blir tillgänglig för arbetsledningen inom några sekunder. Tex för fastigethetsbolag – trasig spis – Storgatan 1 lgh 1001
eller även Snöskottning - Vintergatan 1 – Framför portar. - Ha ständig överblick
Arbetsledningen har hela tiden fullständig koll på hur uppdragen betas av under dagen/veckan. Personal i fält betar av sin egen lista och meddelar sin status i uppdragen med ett enkelt klick. - Förenkla i fält
Rapportering är snabbt och enkelt så det finns ingen anledning att skjuta på det. När fältpersonalen trycker "Färdig" ser arbetsledningen när uppdraget är klart för fakturering. - Få koll på tiden
Fältpersonal kan se sina tidigare rapporter och hur mycket de jobbat den senaste månaden och veckan. - Mer!
Som tillval finns även besiktning, som enkelt kan utföras med hjälp av Smartoff, du lägger upp ett eget protokoll med punkter som passar din verksamhet. Dessa används sedan vid besiktning och du får ett färdigt protokoll när besiktningen är utförd. - Vad är då fördelarna?
Jo, nöjdare hyresgäster! Inget uppdrag faller mellan stolarna
Vi kommer självklart ut och visar helt kostnadsfritt
Ring eller maila oss på 0581-622 003 eller Email: support@smartoff.se
